Æææ, slutten på markedsføring?! Må jeg gå tilbake til å bli bryllupsfotograf?
Neida, Carlos Gil bare køddær litt med oss og setter det på spissen så sånne som meg skal svette litt.
Skyte-spurv-med-kanon og teppebombe-alle plattformer-med-enveiskommunikasjon er vel det han mener å si at er dødt.
The End of Marketing handler om at det er lettere enn noen gang å betale seg til «visninger», men vanskeligere enn noen gang å bygge gode relasjoner mellom merkevare og kunde.
Forventningene til hva en merkevare skal levere er skrudd opp og bullshit-radaren i høyspenn.
Løsningen? Innse at folk bryr seg om:
🙅🏻 Mennesker, ikke produkter.
😊 Ansikter, ikke logoer.
💬 Fortellinger, ikke innlegg.
🏕️ Opplevelser, ikke salg.
Vi må:
📢 Gå fra massekommunikasjon til genuin kommunikasjon.
🚻 Bygge relasjoner 1:1.
💵 Selg mindre, engasjer mer.
🎬 Lære oss kunsten å fortelle gode historier.
…og det er så meget jeg klarer å koke disse 220 sidene ned til.